torstai 28. heinäkuuta 2011

Maailma on pieni ja se on tullut selväks




Heey !
Eiline päivä meni ihan vaa himas chillailles. Kävin ulkon moikkaa illal parii kaverii mut muute olin yaas kotona.
Tänääki oon kotona. Mielenkiintost? :D Nii, eli niiku kuvist näkyy mun paraskaveri Djellza on tullu takas himaa, se oli siis yli kuukauden Kosovas. Kauhee ikävä kyl oli ! Chillailtii tänää koko päivä meil ja käytii tos ulkon kuvailee yms :).
Huomen oli tarkotus mennä Natankaa ajelee skobil, mut mun baby ei oo viel tullu ja näil näkymi pitääki suunnitella jtn muut. :/
Mun skoba siis tilattii Raahest asti ja postituksen pitäis kestää sellaset 3-7 päivää ja ei oo ees menny ku pari päivää ja en vaa jaksais millää venaa !
Loppuillaks ei oo mitää erikoisii suunnitelmii, kuvien muokkaamist ja huoneen siivoust. 

New Boyz - Crush on you

Katy Perry - Last Friday Night

jare&VilleGalle ft. Heikki Kuula - Epoo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti