maanantai 25. heinäkuuta 2011

Ota askel, ota kaks vaan



Minä ja mun "erikois-postaukset"..
Huomasin just, et tää on mun blogin seitsemäskymmenes postaus ! Olis kyl voinu vähä panostaa.. :p
Mut tosiaa, tällane pikkupostaus paril kuval vaa koska en oo tehny tänää oikeesti mitää muuta, ku siivonnu !
Siivosin mun pikkuveljen ( joka on 6vee) huonetta 5 tuntii ! ? Oon nii varma, et kenelkää pikkupojal ei oo noi paljoo tavaraa. Ku sain sen urakan tehtyy oon vaa syöny jätskii, kattonu telkkaa ja dataillu :D No Life elämää 


Huomen oli tarkotus mennä äitinkaa hietsun kirppikselle myymää, mut siel oli tänääki nii vähä porukkaa ostelemas ja myymäs et ei sit viittitäkkää.

Teit lukijoitki on tullu muutama lisää !  I LIKE

Loppuilta menee todennäkösesti täykkäreit katelles =)!



Britney Spears - Till The World Ends

Katy Perry - E.T.ft. Kanye West

Jare & VilleGalle - Häissä ft. Märkä-Simo

Juno - Älä Luota Hippiin

2 kommenttia: