lauantai 6. elokuuta 2011

Don`t forget me
















Sry tää pikku postaustauko, oon chillaillu paljon himas ja sit oon käyny ulkon kavereittenkaa.
Mut eniten täs parin päivän aikan oon käyny taas kaupoil !
Ostin Stadiumist (ylläri) tollasen Niken hupparin ja uudet kangaskengät, joit ei koskaa voi olla liikaa !
Sitte, niiku kuvistki näkee mun skoba tuli ja siis itseasias ne paperit tuli ja sen takii itseasias en oo "ehtiny" postailla, ku oon ajellu vaa kokoaja :p.
Tänää kävin mun siskon, Janninkaa Helsinki-Vantaan lentokentäl, ku se kävi "hyvästelemäs" sen yhe hyvän kaverin, ku se lähti vuodeks ulkoimaille vaihtoo. Sielt mentii Jumboo ja onnistuin siin samal, ku tultii Jumbost kotii päi kaataa Jääteet mun laukkuu.
Sit äske käytii vuokraamas pari leffaa, nyt niit kattelee !

2 kommenttia: